♥ منتـدى همـس القلـوب ♥
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥ منتـدى همـس القلـوب ♥

العاب - افلام - برامج - صور - شعر - رومانسية - موضة - ميـك أب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كان لازم نفترق

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كنت بحبك نو طوز فيك

كنت بحبك نو طوز فيك

الجنس الجنس : ذكر عـدد المـوآضيـع : 4473

كان لازم نفترق Empty
مُساهمةموضوع: كان لازم نفترق   كان لازم نفترق Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 9:10 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة\احب اعرفكم باخوكم سيف المصرى شاب عادى جدأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاا درست فى كلية فنون جميلة واتخرجت الحمد الله احلامى بسيطة مثل كل واحد فينا ولكن كل احلامى ادمرت ضاعت انسرقت ومش ندمان عليها ولا هندم عليها ولكن لية لماذا واحد احلامة ضائعة ومش زعلان عليهاااااااااا :?: :?: اقولكم لية وامرى الله وحدة انا كنت بحب بنت من حتتنا 15 سنة يعنى من الطفولة ولكن الحب ما استمر لى الكبر ولى العمر اللى جاى كنت بحبها قوى يعنى حب فوق الجنون بس لا حد يدرى انى احبها وهى كمان لما جيت اتقدملها اترفضت لماذا اترفضت من واليدهاا Like a Star @ heaven لما جيت اتقدملها باباها طلب منى مطالب كنت ممكن احققها فيما بعد اما هو كان عوزها فى سعتها وليكن المطالب كانت هى عربية وفيلا مثل عشتهاا ولكن سيف الى هو انا مكنتش اقدر اعمل كل دا لينى مش هقدر اشترى عربية ولا بيت مش فيلا اترفضت واتصلت بيهاا وقلتلها كل واحد يروح لى حالو وهى بتبكى وبتتعذب لما قلتلها كدا كان لزم نفترق مدام ابوها مش موافق ولكنى لى الان بحبها وهفضل احبها ولكن هى ارتبطت وليكن العبد الله لسة مش بيفكر انة يجوز ولا يحب من قبل حياتى اصبحت عذذذذذذذاب واوهااااااااام وزكريات ويارب صبرنى فما انا فية معلش انا عارف انى اخت من وقتكم كتير بس دى قصتى كا سيف المصر اشكركم لى تقدركم ويارب الكل سعيد [center] 😕 😕 Like a Star @ heaven
last_knights

last_knights

الجنس الجنس : ذكر عـدد المـوآضيـع : 4473

كان لازم نفترق Empty
مُساهمةموضوع: رد: كان لازم نفترق   كان لازم نفترق Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 11:38 pm

معلش يا
سيف المصرى
..

بس مش عشان خسرت حاجه حتي ولو كانت كبيره اوي يبقي تقف وتحبط وتستلم لكده

لا

تـــأقلم علي حياتك بهذا الشكل

يمكن دي اول حاجه تخسرها .. حاول تخليها الاخيره

لكن متخسرش طموحك ,, مستقبلك

كان لازم نفترق
صفحة 1 من اصل 1